چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس اجتناب از دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس جلوگیری از دیالیز؟ شروع نفریت لوپوس است از نزدیک با پیچیده ایمنی در رسوب گلومرولی مرتبط. این باعث می شود که بدن تولید آنتی بادی های خود ایمنی، همراه با گردش خون در موقعیت های مختلف از رسوب در گلومرولی با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی آن، بنابراین به عنوان برای وادار نفریت.
سلول های بنیادی درمان
به عنوان یک ماده در واقع، مردم احساس نمی عجیب و غریب از سلول های بنیادی. می توان آن را در بسیاری از درمان بیماری استفاده می شود. نیز وجود دارد می توانید سایه آن در بیماری های کلیوی را ببینید. سلول های بنیادی سلول اصلی بدن انسان است، آن است که توانمندی ها تکرار خود و قابلیت چند توان. با توجه به آن، به منظور درمان آسیب به کلیه ها بعلت نفریت لوپوس، توانمندی ها از سلول های بنیادی نقش مهمی در آسیب کلیه تعمیر بازی و بهبود عملکرد کلیه است. از آنجا که سلول های بنیادی همچنین قادر به ترویج گردش خون در تمام بدن، در نتیجه خواهد نفریت لوپوس از ریشه درمان.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این درمان یک درمان نام تجاری جدید که توسط کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang از مطالعات بالینی سال ها اختراع شد. استفاده از طب سنتی چینی به عنوان پایه برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی. در غیر این صورت، این درمان درمان بیماری توسط نرم افزار خارجی است که عوارض جانبی داروهای خوراکی از بین بردن. این تابع همان سلول های بنیادی در برخی رشته ها مانند ترویج گردش خون. چرا که خون به اندازه کافی کلیدی برای حمایت کلیه دور از بیماری و بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیماری های کلیوی و یا درمان، شما می توانید با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا استفاده واتساپ: +86 18633865632 برای دریافت در تماس با ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: